[GSL] FLOSSCamp pe viitor

Alin Rus netblock la gmail.com
Dum Aug 5 10:30:44 EEST 2012

2012/8/5 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:
> Salutare,

Salut,

<snip>

> [...]
> fost din 2008 în fiecare an, îl mai țin minte și pe Ionuț (fdd) că a fost la
> fiecare eveniment și prefer cort și mâncare la cort.
> Din reacțiile pe care le-am primit eu, majoritatea vrea să fie la cort și
> unii chiar se plâng că în ultimii ani locul de campare a fost prea aproape
> de pensiune, fiind practic în curtea pensiunii.
> Cred că una dintre cele mai reușite ediții a fost în 2009, urmată de 2011 și
> unul dintre motive a fost că s-au îndeplinit ambele condiții, locul de
> campare a fost destul de retras, era o apă lângă și pensiunea era la o

Eu in principiu n-am nici o problema cu statul la cort, dar tinand
cont ca am avut de facut vreo 17 ore de drum (dus-intors, noapte
nedormita) nu prea imi arde sa mai car si cort/mancare/whatever dupa
mine.

> [...]
> conturi/pagini pe rețele de socializare
> cu cel puțin o lună înainte de eveniment ar trebui să se știe totul despre
> cazare, campare și cine participă
> hotărârea locului de anul viitor trebuie să înceapă imediat după ce s-a
> terminat evenimentul
> trebuie adunat feedback după eveniment
> participanții mai marcanți trebuie menționați pe sait, ei sunt o reclamă
> pentru eveniment și asta poate atrage contribuitori mai tineri
> un program (nimic strict, doar ceva ca să stimulăm activități făcute
> împreună, gen trezirea, prânz, foc de tabără, poză de grup, etc)

Primele 4 is overkill si ma indoiesc ca o sa faca vreo diferenta, dar
ma rog daca vrea cineva sa le bifeze pe lista de accomplishments de
anu asta, by all means.

Punctul 9 ma intereseaza si pe mine, n-am nimic impotriva bautului de
bare, da stau la 5 minute de mers pe jos de fabrica de bere, parca nu
se justifica 17 ore de drum.

In rest n-ar strica sa stim mai repede cand se face si unde.

+1

Spor,

--
Alin Rus