[GSL] FLOSSCamp pe viitor

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Dum Aug 5 10:51:14 EEST 2012

În data de 5 august 2012, 10:30, Alin Rus <netblock la gmail.com> a scris:

> ─âsta

> despre
> >

> Primele 4 is overkill si ma indoiesc ca o sa faca vreo diferenta, dar
> ma rog daca vrea cineva sa le bifeze pe lista de accomplishments de
> anu asta, by all means.

E greu de comunicat, ├«nainte eram to╚Ťi aici, acum nu mai suntem to╚Ťi pe
lista asta.
E nevoie de un canal de comunicare la care să se poată abona oricine și să
poat─â fi citit con╚Ťinutul f─âr─â a avea nevoie de un cont.
Lista asta e setată de noi și probabil cel mai important rol al ei a rămas
FLOSSCamp.
La diverse edi╚Ťii de FLOSSCamp am dat de oameni interesa╚Ťi de PR ╚Öi
organizare, așa că e posibil să fie resurse pentru primele 4 puncte.

Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL