[GSL] FLOSSCamp pe viitor

Ion-Mihai Tetcu itetcu la FreeBSD.org
Dum Aug 5 13:31:42 EEST 2012

On Sun, 5 Aug 2012 10:19:32 +0300
Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> wrote:

> Salutare,
>
> După cum majoritatea știe, FLOSSCamp e un eveniment ce a început în
> 2008, promovat prin camp.softwareliber.ro.
> A început ca o idee simplă, să adunăm contribuitorii la programe
> libere într-un loc, în natură, unde se pot cunoaște mai bine și cel
> mai important, pot vedea că există și alții ca ei.
>
> Dintre participanți, unii insistă să fie la cort, alții nu vor cort.
> Eu am fost din 2008 în fiecare an, îl mai țin minte și pe Ionuț (fdd)
> că a fost la fiecare eveniment și prefer cort și mâncare la cort.

Eu am ratat o edite, din 2010 parca.

> Din reacțiile pe care le-am primit eu, majoritatea vrea să fie la
> cort și unii chiar se plâng că în ultimii ani locul de campare a fost
> prea aproape de pensiune, fiind practic în curtea pensiunii.
> Cred că una dintre cele mai reușite ediții a fost în
> 2009<http://camp.softwareliber.ro/2009/poze/img_6264.jpg>,
> urmată de 2011
> <http://camp.softwareliber.ro/2011/foto/flosscamperi2011.jpg>și unul

Yep.

> dintre motive a fost că s-au îndeplinit ambele condiții, locul de
> campare a fost destul de retras, era o apă lângă și pensiunea era la
> o distanță acceptabilă.
>
> După 5 evenimente fără întrerupere, e păcat să nu dezvoltăm
> evenimentul ăsta ( a nu se citi eliberatica, rămâne scopul inițial,
> ăla e identitatea evenimentului ) .
>
> Ce văd eu că lipsește e, în ordinea importanței:
>

>    1. independență, ieșirea de sub umbrela softwareliber.ro

De ce?

>    2. listă proprie de discuții
>    3. domeniu separat
>    4. conturi/pagini pe rețele de socializare

>    5. cu cel puțin o lună înainte de eveniment ar trebui să se știe
> totul despre cazare, campare și cine participă

Cel putin data ar fi de preferat sa fie batutat in cuie mai repede:
- trebuie sa fi in tara (si sa nu te fi intors cu o saptamana inainte,
  sau sa pleci peste o saptana sau asa ceva)
- daca vrei sa fi mai mult de sambata si duminica (si chiar in cazul
  asta, depinzand de distanta si workload in $reallife) trebuie sa iti
  iei liber de la munca / sa nu ai ceva de terminat, etc.

>    6. hotărârea locului de anul viitor trebuie să înceapă imediat
> după ce s-a terminat evenimentul

Yeh.

>    7. trebuie adunat feedback după eveniment

>    8. participanții mai marcanți trebuie menționați pe sait, ei sunt o
>    reclamă pentru eveniment și asta poate atrage contribuitori mai
>    tineri

Eu as zice toti, plus aifilierea la diverse proiecte (si $reallife job)

>    9. un program (nimic strict, doar ceva ca să stimulăm
> activități făcute împreună, gen trezirea, prânz, foc de tabără, poză
> de grup, etc)

+1

Eu as merge si pe ideea unor tag-uri agatate de gat si poate o
prezentare pe lista inaintea evenimentului.

Ar face interactiunea mai usoara; din ce vad eu, jumatate ne stim din
editiile precedente sau din alte locuri, dar apar oameni noi la fiecare
editie.

> Legat de locul evenimentului, Brașov e prea departe de toată lumea în
> afară de cei din București.

Hum, e aprox. in centrul tarii.

> Sibiu și împrejurimile (Gura Râului, drumul spre Păltiniș) sunt
> mult mai accesibile (sub 4 ore de condus sau tren + autobuz direct de
> la gară). Fiind un weekend e important să nu pierzi jumătate de zi
> conducând.

4 ore cuy masina da/poate. Cu tren plus autobuz, _mult_ mai mult, din bucuresti.

--
IOnut - Un^d^dregistered ;) FreeBSD "user"
  "Intellectual Property" is   nowhere near as valuable   as "Intellect"