[GSL] FLOSSCamp pe viitor

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Aug 5 13:45:47 EEST 2012

[snip]

> independență, ieșirea de sub umbrela softwareliber.ro
> listă proprie de discuții
> domeniu separat

Presupun ca "Iesirea de sub umprela softwareliber.ro" inseamna doar
domeniu separat si lista de discutii separate.
In rest sunt curios sa aflu ce rau a facut sau cum a impiedicat
dezvoltarea evenimentului, faptul ca a fost sub umbrela
softwareliber.ro.

Probabil ca o lista de discutie separata si mai lejera ar ajuta.

In acelasi timp am putem vedea care sunt probleme acestei lista si sa
mofificam lista astfel incat sa fie mai usor de comunicat.

Acum domeniu separat e usor de facut, dar nu cred ca exista cineva
care sa nu fi participat la eveniment din cauza numelui de domeniu.

Legat de nume neaos pentru eveniment, nu am nimic impotriva, dar nu
vad aceasta ca o problema esentiala.
Sunt curios sa afla daca exista cineva care nu a participat la
eveniment din cauza numelui.

> conturi/pagini pe rețele de socializare

+1 ... bring the noise :)

Cred ca asta se poate face foarte usor si anul acesta a exista pagina pe G+.

> cu cel puțin o lună înainte de eveniment ar trebui să se știe totul despre
> cazare, campare și cine participă
> hotărârea locului de anul viitor trebuie să înceapă imediat după ce s-a
> terminat evenimentul

Aici depinde de organizare si de cat timp se aloca.

Nu cred ca cineva din organizatorii evenimentelor au dorit sa
stabileasca locul si detaliile in ultimul moment.
Atat doar ca timpul e limitit si s-a facut totul in limitat timpului disponibil.

O alta idee e sa fie un loc fix iar atunci problema aceasta se
rezolva. Se stie locul evenimentului si detaliile de ajuns la loc.

> trebuie adunat feedback după eveniment

 +1

> participanții mai marcanți trebuie menționați pe sait, ei sunt o reclamă
> pentru eveniment și asta poate atrage contribuitori mai tineri
> un program (nimic strict, doar ceva ca să stimulăm activități făcute
> împreună, gen trezirea, prânz, foc de tabără, poză de grup, etc)

E ciudat sa te apuci sa grupezi participanti ca 'marcanti' sau
nemarcanti... mi se pare o abordare prea elitista.

Probabil ca ajunge trecerea fiecarui participant pe site cu o lista de
interese (tag-uri) si apoi sa exista ceva foaie tiparita si agatata de
un copac la locul de campare.

> Legat de locul evenimentului, Brașov e prea departe de toată lumea în afară
> de cei din București. Sibiu și împrejurimile (Gura Râului, drumul spre
> Păltiniș) sunt mult mai accesibile (sub 4 ore de condus sau tren + autobuz
> direct de la gară).
> Fiind un weekend e important să nu pierzi jumătate de zi conducând.

+1 pentru zona o zona usor accesibila.

Acum ce inseamna usor accesibil pentru toata lumea, este o poveste lunga.

> Dintre cei care sunteți abonați aici, vă rog să comentați, mai ales la
> punctele lipsă să vedem câți suntem pe lista asta și dacă e suficient
> interes să creștem FLOSSCamp.

Te poti concentra pe dezolvarea stricta a evenimentului dar consider
ca este o abordare gresita.
Mai degraba trebuie considerata dezvoltarea generala a miscarii
software-ului liber din Romania.

FLOSSCamp a luat fiinta ca reactie a activitatii crescute de
localizare si promovare a software-ului liber din Romnia.
Localizarea si promovarea au limite teritoriale si acestea sunt
domeniile care consider eu ca au adunat oameni la FLOSSCamp.
Sunt sigur ca o crestere a activitati de localizare si promovare
locala s-ar reflecta direct in cresterea evenimentului.

--
Adi Roiban