[GSL] FLOSSCamp pe viitor

Petru Ratiu rpetre la gmail.com
Dum Aug 5 14:05:27 EEST 2012

Parerea mea e ca fuga dupa "marca", "brand", "promovare" samd omoara
interesul nativ pt. F/L/OSS si lasa in loc o zeama chioara. Lunga, poate,
dar chioara. Tot ce ne lipseste e nitica organizare (de exemplu daca anul
asta s-ar fi decis weekendul cu pricina cu vreo luna mai devreme am fi fost
de doua ori mai multi).