[GSL] FLOSSCamp pe viitor

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Dum Aug 5 15:18:40 EEST 2012

Salut,

Dintre participanți, unii insistă să fie la cort, alții nu vor cort. Eu am
> fost din 2008 în fiecare an, îl mai țin minte și pe Ionuț (fdd) că a fost
> la fiecare eveniment și prefer cort și mâncare la cort.
> Din reacțiile pe care le-am primit eu, majoritatea vrea să fie la cort și
> unii chiar se plâng că în ultimii ani locul de campare a fost prea aproape
> de pensiune, fiind practic în curtea pensiunii.

Datorez cateva explicatii tuturor : locul de campare nu urma sa fie acolo.

Initial am descoperit poenita pe care cosea artagoasa Angry Baba. La doua
saptamani dupa ce am anuntat locul am aflat al cui e terenul. Dupa cum ati
vazut cu totii era greu de abordat in orice circumstante.

Apoi am identificat terenul din spatele dealului care urma sa fie izolat si
linistit. Am discutat si stabilit cu proprietarul care e om de inteles.
Insa nici eu nu m-am gandit ca omul ala nu va cosi fanul. Pentru ca mi-am
facut drum in Bucuresti sa pot lua pe cate cineva de acolo, cand am ajuns
acolo sa hotaram amplasamente era oricum prea tarziu sa rezolvam ceva :
n-am fi putut sta pe teren proaspat cosit. Si nici face focul acolo in
conditiile uscaciunii de anul asta. Legat de foc de tabara, eu unul n-as fi
fost de acord in nici o circumstanta dat fiind cat de uscata e padurea in
acest an.
Am retinut pentru viitor ca un potential amplasament trebuie pregatit din
timp iar apropierea faneatei nerecoltate e de evitat daca ne dorim foc.

Un alt aspect de avut in vedere e legat de perioada si altitudine : acolo
sus caldura a fost suportabila multumita curentilor de aer : daca am fi
campat jos in vale aveam parte din plin de 37 de grade : n-ar fi fost prea
moale. Deficitul e ca e greu de gasit apa curgatoare asa sus.

Doru

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL