[GSL] FLOSSCamp pe viitor

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Aug 6 09:36:08 EEST 2012

On 08/05/2012 10:19 AM, Alexandru Szasz wrote:

> După 5 evenimente fără întrerupere, e păcat să nu dezvoltăm evenimentul
> ăsta ( a nu se citi eliberatica, rămâne scopul inițial, ăla e
> identitatea evenimentului ) .

N-am putut sa ajung anul asta, dar imi dau si eu cu parerea (as vrea sa
vin anul viitor).

> Ce văd eu că lipsește e, în ordinea importanței:
>
>  1. independență, ieșirea de sub umbrela softwareliber.ro
>     <http://softwareliber.ro>

"Umbrela" mi se pare un aspect minor, chiar mi-a placut la inceput ca
evenimentul era organizat de GSL, adica o grupare independenta, fara
orgolii de distributii sau proiecte, care propunea intilnirea tuturor
contibuitorilor FLOSS, indiferent de afiliere.
Din pacate in ultimii ani GSL aproape ca a disparut ca si vizilibitate
si proiecte iar FLOSSCamp este practic organizat de persoane care o fac
ad-hoc, GSL e doar un nume pe un afis.

>  2. listă proprie de discuții

Cred ca ar fi o lista pe care s-ar discuta 2-3 luni pe an si atit, am
uita toti de ea in scurt timp.

>  3. domeniu separat

Ce cistig ne-ar aduce?

>  4. conturi/pagini pe rețele de socializare

Asta e simplu de facut si o poate face oricine dintre noi care are cont
pe retelele respective.

>  5. cu cel puțin o lună înainte de eveniment ar trebui să se știe totul
>     despre cazare, campare și cine participă

DA, asta a fost pentru mine problema numarul 1, cu 2 saptamini inainte
nu stiam cum ajung si cit ma costa.

>  6. hotărârea locului de anul viitor trebuie să înceapă imediat după ce
>     s-a terminat evenimentul

Lucrurile se schimba de la un alt la altul, sa planifici cu un an
inainte pare devreme. Mi se pare OK sa stim cu 2-3 luni inainte data si
locul.

>  7. trebuie adunat feedback după eveniment

Daca o sa facem pagini pe retelele sociale, feedback-ul va fi mai usor
de strins. Eu am vazut deja fotografii pe facebook si g+.

>  8. participanții mai marcanți trebuie menționați pe sait, ei sunt o
>     reclamă pentru eveniment și asta poate atrage contribuitori mai tineri

Participantii marcanti sa faca bine sa promoveze evenimentul! :p Ar
trebui sa fim mai activi pe bloguri/microbloguri/retele sociale "merg la
FLOSSCamp!"

>  9. un program (nimic strict, doar ceva ca să stimulăm activități făcute
>     împreună, gen trezirea, prânz, foc de tabără, poză de grup, etc)

Poza de grup in ziua de simbata dupa prinz, cred ca atunci se atinge
maximul de prezenta. Trezirea e optionala, unii vor suferi dupa focul de
tabara din noaptea precedenta, altii vor vrea sa prinda rasaritul. Focul
de tabara "is a must".