[GSL] FLOSSCamp pe viitor

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Aug 7 09:06:42 EEST 2012

Reiau lista cu câteva explicații la punctele unde s-a discutat mai mult

În data de 5 august 2012, 10:19, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a
scris:

>    1. independență, ieșirea de sub umbrela softwareliber.ro
>
> softwareliber.ro după cum s-a spus nu mai e (așa de) activ.
De-a lungul anilor, organizarea (care presupune măcar identificarea
locului) s-a făcut de sblug, Doru, eu, Adi Roiban, stas.
Dacă alegem să-l promovăm, din motive practice, e mai ușor de promovat un
flosscamp.ro decât camp.softwareliber.ro .
Deci asta doar din motive practice.

După 5 ani, eu zic că flosscamp e deja un brand, n-are rost să-l schimbăm.

>    1. listă proprie de discuții
>
> Cine vrea să vină la flosscamp nu e neapărat interesat de ce se discută pe
lista gsl. Lista nouă ar avea activitate doar în perioada flosscamp și
ți-ai putea permite să nu pui filtru pe ea; deci ca rezultat mai multă
vizibilitate și un nr. mai exact de oameni interesați de flosscamp.
În general se făcea un cross posting pe liste ca să anunți evenimentul.

>    1. domeniu separat
>
> vezi primul punct

>    1. participanții mai marcanți trebuie menționați pe sait, ei sunt o
>    reclamă pentru eveniment și asta poate atrage contribuitori mai tineri
>
> marcanți = cei care ar putea determina clar venirea altor contribuitori,
de exemplu lideri de comunități active, cum e Tibi Turbureanu care mai
mereu aduce pe altcineva cu el, sau Nicu Buculei la fel.
normal că pot fi menționați toți, e chiar preferabil, așa am început, numai
că în ultimii ani a fost greu de determinat cine vine sigur

Anul ăsta de exemplu am văzut că au lipsit dintre cei marcanți Andrei Cipu
(Wikipedia), Lucian Oprea (OpenSUSE), Nicu Buculei (Fedora), Adi Roiban,
Stas (Ubuntu, etc).

Și legat de dezvoltarea evenimentului:

Interes tot mai scăzut nu pot spune că am văzut, în fiecare an peste 20 de
participanți nu e scăzut.
În 2009, când l-am promovat mai activ, au venit peste 40 de oameni, greu de
numărat că unii au bătut drumul doar să ne salute într-una din zile, semn
că promovarea a mers.
Atunci au fost donate și bannerele fedora, ubuntu, flosscamp și gsl pe urma
unui articol pe blogul meu.

Dezvoltare înseamnă că e mai vizibil și mai previzibil; scopul rămâne să ne
întâlnim ca să putem vorbi față în față.

O dată fixă ar ajuta cum s-a mai spus aici. Mai jos sunt datele din trecut,
din câte știu eu cele mai plauzibile perioade sunt ultimele 2 weekend-uri
din august.

FLOSSCamp 2012
27 iul - 29 iul 2012 Padina Ursului - Fundățica, Brașov, România

FLOSSCamp 2011
5-6-7 August 2011, Șimon (Bran), Brașov, România

FLOSSCamp 2010
(6)7-8 August 2010
Predeal, Brașov, România

FLOSSCamp 2009
14 - 16 August
Curmătura Ștezii, județul Sibiu

FLOSSCamp 2008
Păltiniș, 29-30-31 august

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL