[GSL] FLOSSCamp pe viitor

Tudor M Pop tudor.m.pop la gmail.com
Mar Aug 7 13:38:50 EEST 2012

> O dată fixă ar ajuta cum s-a mai spus aici. Mai jos sunt datele din
> trecut, din câte știu eu cele mai plauzibile perioade sunt ultimele 2
> weekend-uri din august.
>
> FLOSSCamp 2012
> 27 iul - 29 iul 2012 Padina Ursului - Fundățica, Brașov, România
>
> FLOSSCamp 2011
> 5-6-7 August 2011, Șimon (Bran), Brașov, România
>
> FLOSSCamp 2010
> (6)7-8 August 2010
> Predeal, Brașov, România
>
> FLOSSCamp 2009
> 14 - 16 August
> Curmătura Ștezii, județul Sibiu

> [...]
către sfârșitul lui Iulie, începutul lui August.
Mi se se pare și logic perioada e undeva în mijlocul perioadei de vârf a
concediilor.

După cum dulce glăsuiește Andrei, chiar și două trei, luni e prea târziu
pentru mulți.
Eu propun ca deciderea datei pentru FLOSSCamp-ul viitor să se facă la cel
prezent. Adică cei prezenți decid data, cu un an înainte. Locația se poate
muta/alege mai târziu, important e să știm cât mai din timp.

Părerea mea.

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL