[GSL] FLOSSCamp pe viitor

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Mar Aug 7 19:56:58 EEST 2012

Votul meu :
- data o putem hotara chiar de acum
- ca si propuneri de locatii
- nu uitati : ori sus la altitudine ori jos la caldurica ; sus nu-i apa,
jos nu-i vant. de obicei. In acest context, data ar putea fi ajustata
intr-o perioada care sa nu faca din Floss Camp exercitiu.
- pensiune ar fi indicat sa fie, chiar daca nu in curte.
- locul sa permita foc, chiar daca nu neaparat de tabara
- locatia trebuie stabilita din vreme : astfel, dupa atatia ani, stim ce e
de facut si verificat.

In rest, am rezerve legate de un program altfel decat cel mentionat de Nicu.
Ca si Petre, consider ca oamenii nemuti invata/stiu sa discute. Sigur un
program prealabil mai mult incurca. Prezentele notabile au mare nevoie de
cele nenotabile. Si invers. Concluzie : orice prezenta conteaza. + pentru
lobby.

Doru

2012/8/7 Varga Levente <vlzoltan la gmail.com>

> +1 pentru propunerea lui Tudor.
>
> Cu stima,
> Varga Levente

> --
> Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL