[GSL] FLOSSCamp pe viitor

Petru Ratiu rpetre la gmail.com
Mar Aug 7 19:59:48 EEST 2012

2012/8/7 Tudor M Pop <tudor.m.pop at gmail.com>:

> După cum dulce glăsuiește Andrei, chiar și două trei, luni e prea târziu
> pentru mulți.
> Eu propun ca deciderea datei pentru FLOSSCamp-ul viitor să se facă la cel
> prezent. Adică cei prezenți decid data, cu un an înainte. Locația se poate
> muta/alege mai târziu, important e să știm cât mai din timp.

1 an e totusi exagerat. Din cate stiu cam toate conferintele
internationale anunta cel mult orasul in care se va desfasura editia
urmatoare la editia curenta, urmand ca in urmatoarele 6 luni or so sa
bata in cuie data.

Hai sa nu cadem din lac in put, doar sa incercam sa ne miscam mai din
timp (i.e. ianuarie-februarie).

As always, IMHO, IANAL, samd, samd, samd...

--
Petre.