[GSL] FLOSSCamp pe viitor

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Mar Aug 7 20:10:28 EEST 2012

Salutare!

Raspund si eu, chiar daca mai tarziu.

0. FLOSSCamp e un nume deja recunoscut, nu vad rostul unei schimbari in
acest sens.

>  1. independență, ieșirea de sub umbrela softwareliber.ro
>     <http://softwareliber.ro>
Vezi punctul 3.

>  2. listă proprie de discuții
La cate mesaje proceseaza lista curenta nu vad rostul.

>  3. domeniu separat
Care-i rostul? Pana la urma avem si traducerea FLOSS in numele
domeniului, asa ne mai amintim despre ce e vorba.

>  4. conturi/pagini pe rețele de socializare
Pe Facebook sunt sigur ca exista, pe identi.ca si Twitter presupun ca
sunt in regula tag-uri si cam atat. Pe Google+ putem aranja o pagina sau
folosi tot tag-uri cand e cazul.

>  5. cu cel puțin o lună înainte de eveniment ar trebui să se știe
>     totul despre cazare, campare și cine participă
Poate doua sau chiar mai mult pentru e putea stabili concedii din timp.
La unii e probabil mai dificil sa faca lucrul asta intr-un timp scurt.

>  6. hotărârea locului de anul viitor trebuie să înceapă imediat după
>     ce s-a terminat evenimentul
+1
>  7. trebuie adunat feedback după eveniment
+1
>  8. participanții mai marcanți trebuie menționați pe sait, ei sunt o
>     reclamă pentru eveniment și asta poate atrage contribuitori mai tineri
Ca sa nu existe discriminari, se trec toti participantii doritori pe o
lista impreuna cu proiectele la care contribuie.

>  9. un program (nimic strict, doar ceva ca să stimulăm activități
>     făcute împreună, gen trezirea, prânz, foc de tabără, poză de grup,
>     etc)
+1

Legat de data desfasurarii, prima saptamana din august pare cea mai buna
solutie fiind in perioada concediilor pentru multi dintre noi.

Problema locatiei e destul de complicata, dar putem incerca sa alternam
intre Sibiu si Brasov.

Cum in ultimii ani am tot fost in Brasov, in 2013 putem reveni la Sibiu.
Locatia din 2009 a fost perfecta.

--
Alexandru Cucu