[GSL] Romanian Gentoo Operating System

Mihai-Stanislav Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Lun Aug 27 09:04:04 EEST 2012

Felicit─âri.
Am senza╚Ťia c─â ╚Öcoala de var─â, cu plasarea proiectului ├«n program m├óine 28
August, a impulsionat echipa și sper că lansarea n-a fost pripită
(descărcarea imaginii încă nu mi s-a încheiat! ).

În data de 27 august 2012, 03:30, Stefan Cristian Brindusa <
stefan.cristian la rogentos.ro> a scris:

> Buna dimineata Grupul pentru Software Liber ! Ma bucur sa va anunt
> imediata lansare publica a sistemului de operare pe site-ul
> http://rogentos.ro/ bazat pe Gentoo si Sabayon. De curand s-a format
> echipa si figureaza undeva la 20 de persoane active de contributie si
> dezvoltare. De ce Gentoo ? Pentru excelenta sa administratie si gestionare
> a scripturilor de instalare a pachetelor, prin intermediul managerului de
> pachete Portage ce ne permite mentinerea optima, eleganta si foarte usoara
> a sistemului in timp, cat si solutii rapide pentru rezolvarea bug-urilor
> [...]

Prof.Dr. Mihai Jalobeanu

Putem încuraja discutiile civilizate cu OpenRespect (
http://www.openrespect.org)
Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL