[GSL] Romanian Gentoo Operating System

Stefan Cristian Brindusa stefan.cristian la rogentos.ro
Lun Aug 27 09:08:02 EEST 2012

Nu a fost pripita, d-le profesor, mai avem de lucrat un pic la editia
Legacy pana ce e full-controlata inca o zi. Momentan nu am facut o lansare
publica reala, ci doar virtuala pe site :)
Pe maine la conferinta vrem sa avem Legacy ISO-ul facut, si o sa-l avem ! :>

2012/8/27 Mihai-Stanislav Jalobeanu <jalobeanu la gmail.com>

> Felicit─âri.
> Am senza╚Ťia c─â ╚Öcoala de var─â, cu plasarea proiectului ├«n program m├óine 28
> August, a impulsionat echipa și sper că lansarea n-a fost pripită
> (descărcarea imaginii încă nu mi s-a încheiat! ).
>

> În data de 27 august 2012, 03:30, Stefan Cristian Brindusa <
> stefan.cristian la rogentos.ro> a scris:

> --
> Prof.Dr. Mihai Jalobeanu
>
> Putem încuraja discutiile civilizate cu OpenRespect (
> http://www.openrespect.org)

Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL