[GSL] Romanian Gentoo Operating System

Mihai-Stanislav Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Lun Aug 27 10:10:29 EEST 2012

Mult succes. Pe mĂąine. Cu speranța unei prezentări reușite cu sprijinul lui
Tibi și Răzvan.

În data de 27 august 2012, 09:08, Stefan Cristian Brindusa <
stefan.cristian la rogentos.ro> a scris:

Un ataƟament HTML a fost eliminat