[GSL] Continuare softwareliber.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Dec 14 14:57:07 EET 2012

2012/12/14 Tiberiu C. Turbureanu <tct la ceata.org>:

> Observ mai multe probleme la pagina aceasta:
>
> * harta e Google Maps (program neliber, date nelibere)
> * de pe hartă lipsesc comunități active și apar comunități inactive ca GSL
> * cu dragoste din Transilvania -- GSL.ro este un grup transilvănean?
> * GSL a condus la dezvoltarea proiectului Mozilla România? curios.

Salut,

Mersi Tibi pentru observatii.

Codul paginii este public la adresa:
https://github.com/softwareliber/softwareliber.ro

Acolo se pot pune bug-uri sau se pot sugera modificari (pull requests)

----

GSL nu mai prea exista, deci nu e nici din Transilvania nici din
Romania. Pagina actuala a fost facuta de Stas din Transilvania :)

----

Nu vad sa fie trecut grupul GSL pe lista... cred ca te referai la CJLUG.

Lista este aici si se pot propune patch-uri:
https://github.com/softwareliber/softwareliber.ro/blob/gh-pages/assets/javascripts/app.js

Astept cu drag un patch pentru lista grupurilor active din Ceata.

----

Eu unul astept cu mare interes un patch pentru a trece la OpenStreetMaps .

Toate cele bune,
--
Adi Roiban