[GSL] Continuare softwareliber.ro

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Vin Dec 14 15:22:51 EET 2012

On 14.12.2012 14:57, Adi Roiban wrote:
> GSL nu mai prea exista, deci nu e nici din Transilvania nici din
> Romania. Pagina actuala a fost facuta de Stas din Transilvania:)

Eu citesc ce scrie și ce citește orice vizitator:
* Grupul pentru Software Liber.
* Harta comunităților din România
* Cu dragoste din Transilvani

> Nu vad sa fie trecut grupul GSL pe lista... cred ca te referai la CJLUG.

Inactive ca GSL: TMLUG, SbLUG, AGLUG, Iași LUG, Galați LUG, Constanța
LUG -- majoritatea de pe harta aceea.

> Lista este aici si se pot propune patch-uri:
>
> Astept cu drag un patch pentru lista grupurilor active din Ceata.
>
> Eu unul astept cu mare interes un patch pentru a trece la OpenStreetMaps .

Nu am absolut nicio motivație să contribui cu ceva la GSL, un grup care
a susținut de la început până acum că promovează programele libere la
nivel național, cu toate că
* din totdeauna a folosit și folosește în organizare programe nelibere,
* recomandă programe nelibere (chiar adineauri, Skype și Google Hangout) și
* folosește licențe libere permisive (BSD) care permit restricționarea
utilizatorilor,
* ca să nu mai vorbim de mesajul programe libere = programe gratuite
(alege.sl.ro)

Eu nu încurajez reluarea activității acestui grup și motivul pentru care
am rămas abonat la listă este FLOSSCamp.

--
Tiberiu C. Turbureanu
Președinte, Fundația Ceata