[GSL] Continuare softwareliber.ro

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Vin Dec 14 15:44:22 EET 2012

În data de Fri, 14 Dec 2012 15:22:51 +0200, Tiberiu C. Turbureanu
<tct la ceata.org> a scris:

> Eu citesc ce scrie și ce citește orice vizitator:
> * Grupul pentru Software Liber.
> * Harta comunităților din România
> * Cu dragoste din Transilvani

> Inactive ca GSL: TMLUG, SbLUG, AGLUG, Iași LUG, Galați LUG, Constanța
> LUG -- majoritatea de pe harta aceea.

> Nu am absolut nicio motivație să contribui cu ceva la GSL, un grup care
> a susținut de la început până acum că promovează programele libere la
> nivel național, cu toate că
> * din totdeauna a folosit și folosește în organizare programe nelibere,
> [...]

Pentru Tibi și alte persoane care „văd probleme”.
Grupul pentru Software Liber și-a încheiat activitatea. Am făcut ce-am
făcut, și acum ne vedem de „oile” noastre, fiecare, aparte.

Dacă vrea cineva să discute de ce avem „alte oi” acum, și nu mai „mulgem
oaia GSL”, poate intra pe skype/gugl-plus.
Dacă nu, să aveți sărbători fericite și ce mai e pe-acolo.

Legat de flosscamp, dacă cineva dorește să aibă grijă de pagina flosscamp,
putem povesti. Se poate face o listă de discuții separată, proiect
național, angaja indieni și ce mai vrea mușchii fiecăruia. GSL nu mai e
flosscamp pentru că nu mai e activ nimeni din GSL. FLOSSCamp nu mai e GSL
pentru că nu s-a căutat să fie musai GSL.

Cine nu e de acord, frustrat, îngrijorat, nu poate dormi noapte, face pipi
în pat: îmi pare rău, nu e problema nimănui.

Dacă cineva are nevoie de explicații în privat, vă rog să-mi scrie
personal. Consider subiectul clarificat.

Spor.