[GSL] Continuare softwareliber.ro

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Vin Dec 14 16:44:22 EET 2012

On 14.12.2012 16:32, Adi Roiban wrote:
> Eu imi asum raspunderea pentru datele de acolo.

Atunci ia atitudine cu ce realizezi că e greșit.

> Sunt deschis la critica constructiva si astept in continuare patch-uri la site.

O critică ai primit-o, dar nu te aștepta să contribui la GSL. Ideea din
spatele rândului tău de mai jos este motivul (pe care l-am explicat
anterior).

> Nu ma implic in discutii extremiste (BSD is evil) sau sado-maso (hai
> sa folosim Ekiga sau GNU-HURD)

Dacă ți se pare că e extremist să investești în programe libere
(utilizându-le, promovându-le, raportând problemele și eventual,
reparându-le), atunci n-ar fi trebuit să dai numele grupului traducerea
în română de la *Free Software* Group, pentru că ești clar
reprezentantul unui Open Source Group și consideri *Free Software*
Foundation o organizație extremistă. Denumirea acestui grup este
înșelătoare.

> Nu uitati sa zambiti!

Nu-mi dați motive să zâmbesc.

--