[GSL] Continuare softwareliber.ro

mariuz mariuz la mariuz.android-dev.ro
Vin Dec 14 16:55:50 EET 2012

On Fri, Dec 14, 2012 at 04:44:22PM +0200, Tiberiu C. Turbureanu wrote:

> Atunci ia atitudine cu ce realizezi că e greșit.

> O critică ai primit-o, dar nu te aștepta să contribui la GSL. Ideea din
> spatele rândului tău de mai jos este motivul (pe care l-am explicat
> anterior).

> Dacă ți se pare că e extremist să investești în programe libere
> (utilizându-le, promovându-le, raportând problemele și eventual,
> reparându-le), atunci n-ar fi trebuit să dai numele grupului traducerea
> în română de la *Free Software* Group, pentru că ești clar
> reprezentantul unui Open Source Group și consideri *Free Software*
> [...]

:) is deja obisnuit cu concursurile gen "pissing contest"

Cred ca denumirea este intradevar inselatoare , daca doresti Tibi se
poate lansa un grup pur Romanian Free Software care sa nu aiba legatura
cu vechiul grup si cred ca acolo in directia aceea este deja ceata.org

eu asigur hosting-ul pe un server pur GNU debian si nginx daca se
cumpara domeniu

ps: Thunderbird si Firefox nu sunt chiar libere 100% vad ca folosesti
Thunderbird
http://en.wikipedia.org/wiki/Mozilla_Corporation_software_rebranded_by_the_Debian_project