[GSL] Continuare softwareliber.ro

Petru Ratiu rpetre la gmail.com
Vin Dec 14 17:38:10 EET 2012

2012/12/14 mariuz <mariuz at mariuz.android-dev.ro>

> la site.

[..]

:) is deja obisnuit cu concursurile gen "pissing contest"

> Please don't feed the troll, omul si-a exprimat deja clar orice lipsa de
intentie de a colabora.

In alta ordine de idei, GSL a fost (din punctul meu de vedere, care am
calcat prin Cluj doar intr-un weekend acum vreo 11 ani) o idee foarte
simpatica, sper sa se recristalizeze in ceva coerent. Mi-as oferi ajutorul,
dar ar fi putin ipocrit, nu cred ca am cum sa fiu util in situatia asta.

--
P.