[GSL] Continuare softwareliber.ro

mariuz mariuz la mariuz.android-dev.ro
Vin Dec 14 17:53:37 EET 2012

On Fri, Dec 14, 2012 at 05:38:10PM +0200, Petru Ratiu wrote:

> [..]
>
> :) is deja obisnuit cu concursurile gen "pissing contest"

> intentie de a colabora.
>
> In alta ordine de idei, GSL a fost (din punctul meu de vedere, care am
> calcat prin Cluj doar intr-un weekend acum vreo 11 ani) o idee foarte
> simpatica, sper sa se recristalizeze in ceva coerent. Mi-as oferi ajutorul,
> dar ar fi putin ipocrit, nu cred ca am cum sa fiu util in situatia asta.
Te rog sa scrii cand ai timp care era ideea initiala

Pt Tibi inteleg de unde vine problema Cred ca de la definitia cuvantului
Software liber
http://ro.wikipedia.org/wiki/Software_liber

Dupa cum am explicat mai sus este necesara si o fundatie / organizatie
patronata de fsf si atunci se rezolva problema

Eu cred ca GSL nu era ceea ce se astepta Tibi
E drept ca si eu partial ma gandeam ca este tot un fel de umbrela FLOSS
unde se pot intalni si cei care militeaza pt OSS si cei care vor doar
Libre

Dau un examplu si cei care vor GPL3 peste tot si cei care vor Bsd/Mit pt
codul sursa al site-ului