[GSL] Continuare softwareliber.ro

mariuz mariuz la mariuz.android-dev.ro
Vin Dec 14 18:38:11 EET 2012

On Fri, Dec 14, 2012 at 05:14:07PM +0200, Nicu Buculei wrote:

> Sa stii ca nu-s nici eu departe de a pune si fedoraproject.ro intr-o
> "pauza" asemanatoare

Cu ubuntu si eu am obosit , pur si simplu nu mai am motivatia sa imping
produsele canonical si amazon si in plus am trecut pe debian cam cu 80% din
ce folosesc : laptop , netbook , server , raspberry, mai am statia de la lucru care
a ramas pe lxde ubuntu din inertie dar o sa sufere imediat acelasi proces
trecerea spre debian sid .Insa raman si ajut pe cine are probleme legate
de ubuntu linux

> Si ProLinux a mai redus din viteza in ultima vreme :)

partea ciudata ca numarul de utilizatori ubuntu/linux a crescut , insa nu
inseamna ca cresterea numarului de utilizatori inseamna si contribuitori
in plus

http://www.alexa.com/siteinfo/forum.ubuntu.ro
https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/ReApprovalApplication2012

sau cine stie poate trebuie sa schimbam cate ceva din modul nostru de
comunicare : forum , g+ , diaspora ...facebook (horror)