[GSL] Continuare softwareliber.ro

Petru Ratiu rpetre la gmail.com
Vin Dec 14 18:58:41 EET 2012

2012/12/14 mariuz <mariuz at mariuz.android-dev.ro>

> partea ciudata ca numarul de utilizatori ubuntu/linux a crescut , insa nu
> inseamna ca cresterea numarului de utilizatori inseamna si contribuitori
> in plus

Eu unul vad toate aceste comunitati ca pe niste cluburi, nimic mai mult. Ma
gandesc ca probabil pe masura ce pasiunea in jurul careia s-a format clubul
(utilizatori de oss in general, sau de linux mai special sau de un distro
sau altul mai particular) se trivializeaza (in lipsa de alt cuvant),
interesul de a face parte dintr-un club scade. Ce haz ar avea un club al
bautorilor de bere sau al mancatorilor de paine? Sunt criterii mult prea
generale sa te faca sa te simti special. (Ma rog, parerea mea, nu am nici
un fel de pregatire in domeniul sociologiei).

Ca unul din principalii, ahem, "instigatori" ai Prolinux/RLUG din ultimii
ani (nu pot sa-mi asum alte merite in afara de a fi facut ceva mai multa
galagie decat altii acum ceva vreme), de ceva vreme m-am cam dezumflat si
fie prin coincidenta, fie printr-un mecanism real de feedback pozitiv s-a
dezumflat si miscarea, asa cum zicea si Nicu mai devreme. Banuiesc ca si cu
Stas & co. s-a intamplat ceva similar.

Constat insa periodic ca ideea asta de club inca reprezinta ceva pt. unii
sau altii (sincer, nu credeam sa ajung sa dau de oameni care sa tina musai
sa ma cunoasca doar pt. "clubbing-ul" de care am dat ocazional dovada, in
ultimele cateva luni au fost cel putin 4-5). Sper ca dupa ce ma mai
lamuresc ce vreau _eu_ de la miscarea asta sa mai convoc si pe altii sa ne
lamurim ce vrem _noi_ (ca ceva-ceva tot vrem).

E ca in bancul ala cu inginerul si cainele, sa mor eu :)

--
Love,
P.