[GSL] Continuare softwareliber.ro

Mihai-Stanislav Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Sm Dec 15 17:12:43 EET 2012

Ca membru destul de vechi și de inactiv al grupului/listei subscriu, adică
susțin integral propunerea lui Andrei. Nodul de legătură cu celelalte
comunități a fost și rămâne important, tocmai pentru că suntem mai
predispuși să demolăm, să ne certăm/concurăm decât să strângem rândurile.
Pentrru existența unui astfel de grup nu-i necesară o fundație sau alt NGO
(încă :-) Ne plângem că suntem colonie a MS, dar lucrăm împrăștiați în
grupulețe și prea des găsim motive de harță, sau rivalități penibile. Câtă
vreme a fost activ ”softwareliber” a menținut o benefică linie de mijloc.
Cel puțin așa mi s-a părut mie.

Mihai Jalobeanu

În data de 15 decembrie 2012, 13:52, Andrei POPESCU <
andreimpopescu la gmail.com> a scris:

> Mulțumesc Stas.

> softwareliber.ro

> Da, vă rog.

> Nu, vă rog. Orice mijloc de comunicare sincron presupune ca toată lumea
> să fie prezentă la o anumită oră, ceea ce inevitabil va reduce din
> numărul participanților.
>
> Mai bine continuăm aici pe listă, deci...
>
> În opinia mea GSL ar trebui să existe în continuare doar ca un fel de
> „teren neutru”/„punct de întâlnire” al comunităților care doresc să
> promoveze software liber, un loc unde ne „întâlnim” să schimbăm idei sau
> [...]

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL