[GSL] Continuare softwareliber.ro

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Sâm Dec 15 17:27:05 EET 2012

On 15.12.2012 17:12, Mihai-Stanislav Jalobeanu wrote:
> Nodul de legătură cu celelalte comunități a fost și rămâne important,
> tocmai pentru că suntem mai predispuși să demolăm, să ne
> certăm/concurăm decât să strângem rândurile.

De curiozitate m-am uitat câți oameni sunt abonați la lista acestui
meta-grup cu denumire înșelătoare. 150 adunați în 4 ani. Atâția are doar
Fundația Ceata. Nu avem nevoie să strângem rândurile cu oameni care doar
pretind că sunt pentru libertatea programelor și ne etichetează ca
extremiști.

La revedere, eu nu vă mai urmăresc (in)activitatea din acest moment.

--
Tiberiu C. Turbureanu
Președinte, Fundația Ceata