[GSL] Continuare softwareliber.ro

Leonard Bunciu bunciuleo la gmail.com
SÔm Dec 15 17:42:57 EET 2012

>De curiozitate m-am uitat c├ó╚Ťi oameni sunt abona╚Ťi la lista acestui
>meta-grup cu denumire ├«n╚Öel─âtoare. 150 aduna╚Ťi ├«n 4 ani. At├ó╚Ťia are doar
>Funda╚Ťia Ceata. Nu avem nevoie s─â str├óngem r├óndurile cu oameni care doar
>pretind că sunt pentru libertatea programelor și ne etichetează ca
>extremiști.

Daca te referi la grupul acesta, eu nu sunt programator, dar folosesc
zilnic kiwi linux si ubuntu. Daca vreti sa utilizez programe pentru a
descoperi bug-uri atunci pot face asta, dar la ceva mai avansat nu cred ca
sunt in masura! Daca am timp poate imi dati ceva de studiat...

În data de 15 decembrie 2012, 17:27, Tiberiu C. Turbureanu
<tct la ceata.org>a scris:

> [...]
> meta-grup cu denumire ├«n╚Öel─âtoare. 150 aduna╚Ťi ├«n 4 ani. At├ó╚Ťia are doar
> Funda╚Ťia Ceata. Nu avem nevoie s─â str├óngem r├óndurile cu oameni care doar
> pretind că sunt pentru libertatea programelor și ne etichetează ca
> extremiști.
>
> La revedere, eu nu v─â mai urm─âresc (in)activitatea din acest moment.
>
> --
> Tiberiu C. Turbureanu
> Pre╚Öedinte, Funda╚Ťia Ceata
> Calea Călărași nr. 57, ap. 2, București
> Secretariat: +40-761-810-100
> Sus╚Ťii libertatea artelor ╚Öi tehnologiilor?

Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL