[GSL] Continuare softwareliber.ro

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Sâm Dec 15 20:23:04 EET 2012

Salut,

Pe scurt :

Inteleg motivele lui Stas (si Alex desigur) de a afirma RIP GSL. Ca grup cu
activitatea declarata pe site.

Consider ca lista GSL e utila, cum a subliniat si Andrei, si macar pentru
ca este citita de destula lume implicata in organizarea de evenimente FLOSS.
GSL a constituit din punctul meu de vedere un nod de legatura, si s-a
dovedit indispensabil :).

+3/..n pentru Adi, Alex, Stas (si restul, ca sunt destui de numit :) )
pentru contributia la GSL si prin asta la comunitate. Sper ca nu exista
vre-un nerecunoscator sa discute calitatea acestor oameni si a muncii lor.
+1 pentru vointa lui Marius de a nu lasa aici un inceput bun.
+1 pentru opinia lui Petre legat de cum (probabil!) e perceputa
"apartenenta" la grup / club / ... etc.
+1 Alin pentru cum stie sa exprime exact ce gandeste.
+1 pentru ceea ce Mihai simte de mult ca trebuie facut.
+1 pentru judecata limpede si poderata a lui Andrei.

Ceea ce cred ca merita, este ca site-ul GSL si lista sa raman functionale
in scopul pe care l-au servit pana acum.

FLOSS Camp nu cred ca se va pierde, oricum ar fi. Cu siguranta va tine de
noi sa fie organizat mai bine si transparent pe viitor.
Nu uitati va rog, cu mai multa sau putina legatura in discutie, ca Scoala
de vara de la Macea e pe gustul meu un eveniment matur si greu de uitat.
Nu dam uitarii nici OSOM. MArcela citeste lista asta si are ceva de zis cu
siguranta :).
Si sper ca lista sa creasca de la an la an, de acum inainte.

La capitolul NGO, avem deja Prolinux, Rosedu, Ceata functionale.

Privind in particular Proliux si GSL, daca cumva nu e deja cunoscuta
parerea mea, o readuc in atentie : nu e nevoie de inca unul sa suplineasca
/ inlocuiasca GSL, din simplul motiv ca asa cum e, nu trebuie inlocuit. In
acelasi rationament, n-am dorit sa incurajez in oricare fel la acea vreme,
coalizarea unui NGO care ar fi fost suprapus peste Prolinux. N-am gasit
asta productiv, si inca nu mi-am schimbat parerea.

Ceea ce rog de acum pe oricine care formuleaza opinii sa inteleaga, este ca
oamenii dau valoarea unui lucru facut, nu invers.

Pentru ce se intampla de acum inainte cu GSL Stas (notez si Alex, Adi) a
fost limpede ca lumina zilei : cine doreste sa contribuie in continuare
trebuie sa convinga. E normal si de bun simt :).

Sa traiti neaparat,
Doru

Un atașament HTML a fost eliminat