[GSL] Continuare softwareliber.ro

mariuz mariuz la mariuz.android-dev.ro
Sâm Dec 15 21:20:54 EET 2012

On Sat, Dec 15, 2012 at 08:23:04PM +0200, Doru Ilasi wrote:
> Salut,
>
> Pe scurt :
>
> Inteleg motivele lui Stas (si Alex desigur) de a afirma RIP GSL. Ca grup cu
> activitatea declarata pe site.
>
> Consider ca lista GSL e utila, cum a subliniat si Andrei, si macar pentru
> ca este citita de destula lume implicata in organizarea de evenimente FLOSS.
> GSL a constituit din punctul meu de vedere un nod de legatura, si s-a
> dovedit indispensabil :).
>
> +3/..n pentru Adi, Alex, Stas (si restul, ca sunt destui de numit :) )
> [...]

Lista va ramane , o sa refac pagina principala si in special cea cu
lista
se foloseste jekyll
https://github.com/mojombo/jekyll/wiki/usage

Oricine este invitat sa contribuie cu patch-uri sau direct pe github

https://github.com/softwareliber/softwareliber.ro

Pagina principala este aici

https://github.com/softwareliber/softwareliber.ro/tree/gh-pages/_layouts

prioritar e pagina de contact

structura in mare se va pastra , multe proiecte decedate o sa fie scoase

http://web.archive.org/web/20110422001739/http://softwareliber.ro/

Pentru o pescuire mai usoara continutului se poate adauga in hosts
193.226.29.10   softwareliber.ro

ps: nu este un sfarsit ci un nou inceput (a new hope)