[GSL] Continuare softwareliber.ro

mariuz mariuz la mariuz.android-dev.ro
Sâm Dec 15 21:33:51 EET 2012

On Sat, Dec 15, 2012 at 08:37:23PM +0200, Adi Roiban wrote:

> [snip]
>
> Salut,
>
> Cred ca unele lucruri au fost intelese gresit :)
>
> Site-ul www.softwareliber.ro a fost actualizat pentru a reflecta
> situatia din ultimii 2-3 ani.
>
> GSL in sine nu a facut mare lucru, dar nu iau asta ca pe un lucru rau.
> Exista ROSEdu, ProLinux, Ceata, Ubuntu, Fedora, Mozilla, Drupal ...
> etc ... in plus lumea incepe sa foloseasca software liber fara sa mai
> fie nevoie de propaganda.

O sa incerc sa facem un hub sau punct de lansare catre celelalte
comunitati, mai exista multe probleme legate de softul liber insa se
merita sa cream alte fire de discutie

> Lista de discutii, pagina si serverul o sa ramana on-line.
> Am povestit azi cu Marius iar el s-a oferit voluntar pentru a o intretine.
> Am rezolvat deja dreturile de administrare.
O sa ajut cu intretinerea si in plus proiectele care sunt moarte o sa fie
puse offline : trac, redmine ... discutam separat si pe fiecare caz
Mai trebuie facut si un dist-upgrade insa va fi facut doar dupa ce se
rezolva siteul si discutam separat in alt fir

> Cu putin feedback se poate actualizat pagina actuala (ea fiind
> actualizata in graba pentru a rezolva o problema de securitate).
Oricine stie html poate sa modifice pagina si sa faca update , daca e
nevoie de pagini mai speciale se poate rezolva in python (formulare ...)