[GSL] Continuare softwareliber.ro

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Vin Dec 21 19:02:16 EET 2012

Salut,

Sunt Marian Banica si acum ceva ani am participat la organizarea ROSDEV
(conferinta nationala pentru dezvoltatorii open source din Romania creata
dupa modelul FOSDEM http://www.fosdem.org)
Impreuna cu actualii colegi din firma de web design la care lucrez ne
intereseaza sa continuam proiectul Software Liber in urmatoarele conditii:
- sustinem financiar infiintarea unei organizatii non profit alaturi de un
cadru academic (o universitate tehnica) condusa de studenti si de oameni
din mediul academic (fara nicio implicare a mediului business)
- oferim suport in realizarea unei prezente software profesionale si
stabile (pro-bono)
- regandim softwareliber.ro cu urmatoarele 3 obiective:
1) efort sustinut de atragere a mediului academic pentru sustinerea
programelor open in mediul academic prin lucrari de licenta
2) implicarea comunitatii business pentru utilizarea solutiilor open source
3) crearea unui eveniment (major) fie pentru dezvoltatorii open source fie
pentru utilizatori care sa fie de anvergura si de notorietate.

Mentionez ca in acest demers suntem dispusi sa sustinem financiar acest
proiect in conditiile in care se agreaza infiintarea acestei organizatii
non profit si se ofera marca si dreptul de utilizare a acestei marci pentru
organizatia nou creata.

Adaug ca avem acest interes de mai multa vreme (de a crea un eveniment open
source major) si de a crea o singura comunitate care sa sustina toate
micile proiecte open source insa nu am gasit pana acum o forma coerenta sub
care sa facem acest lucru.

Astept un raspuns la aceasta propunere.

Marian

Un atașament HTML a fost eliminat