[GSL] Continuare softwareliber.ro

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Vin Dec 21 20:35:38 EET 2012

În data de Fri, 21 Dec 2012 19:02:16 +0200, Marian Banica
<banica.marian la gmail.com> a scris:

> Salut,
>
> Sunt Marian Banica si acum ceva ani am participat la organizarea ROSDEV
> (conferinta nationala pentru dezvoltatorii open source din Romania
> creata dupa modelul FOSDEM http://www.fosdem.org)
>  Impreuna cu actualii colegi din firma de web design la care lucrez ne
> intereseaza sa continuam proiectul Software Liber in urmatoarele
> conditii:
> - sustinem financiar infiintarea unei organizatii non profit alaturi de
> un cadru academic (o universitate tehnica) condusa de studenti si de
> [...]

Sună foarte frumos.
Ați povestit cumva cu ROSEdu despre implicarea în mediul academic? Acolo
există o inițiativă foarte puternică în această direcție.

Din păcate nu pot spune/sugera nimic pe partea de business (poate Doru
poate veni cu o părere la ce și cum se poate înăinta în direcția aceea).