[GSL] Refacere continut site + noi directii

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Mar Dec 25 21:24:30 EET 2012

Salutare baieti,

In primul rand cred ca petreceti cu bine sarbatorile.
@Marius:
Sincer nu am lucrat niciodata cu Mezzanine si nici nu stiu cat de solid
este. E prima data cand aud de el.

Daca tot se reface site-ul ar fi o idee sa existe o planificare/analiza mai
amanuntita a tuturor functionalitatilor care se pot implementa de la faptul
daca se doreste o platforma colaborativa sau doar un site simplu de
continut. Ma gandesc la un mini social network chiar pe softwareliber in
care fiecare sa aiba o pagina de descriere si proiectele in care este/a
fost implicat.

Eu personal as recomanda sa se tina cont si de urmatoarele aspecte in
alegerea platformei:
1) robustetea si extensibilitatea platformei
2) suportul comunitatii din Romania

Recomandarea mea ar fi *Drupal* pentru ca este cea mai solida platforma pe
care o cunosc si cu care lucrez. (am renuntat cam de tot la Wordpress si
Joomla in ultimul timp in favoarea Drupal).In plus exista o comunitate
puternica si activa in Romania.
http://www.facebook.com/groups/drupal.ro/

P.S redmine este folosit. Stiu foarte multe companii care folosesc doar
redmine. Daca este nevoie m-as putea eu ocupa de traducerea in romana atat
pentru Redmine cat si pentru ChiliProject. Noi folosim DOAR redmine insa nu
a fost nevoie sa il traducem in romana. Insa putem face asta cu mare drag.

Toate bune,
Marian

Marian Banica
Web 2.0 Partner in Romania