[GSL] Refacere continut site + noi directii

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Mie Dec 26 13:52:34 EET 2012

@Doru

Sunt un mare fan al noilor solutii insa de data asta chiar vreau sa vin cu
o propunere care sper sa va placa. Se numeste Idea Torrent si este folosita
atat de Ubuntu cat si de SourceForge.
http://sourceforge.net/apps/ideatorrent/sourceforge
http://www.brainstorm.ubuntu.com/

Cu drag,