[GSL] Refacere continut site + noi directii

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Mie Dec 26 17:57:42 EET 2012

Salut Petru,

Iti inteleg punctul de vedere.
Cu toate astea este un aspect important cred eu pentru GSL si cred ca
trebuie gandit bine de la bun inceput.
Astept sa vad o forma utila de la care softwareliber.ro sa porneasca.

Marian

Marian Banica
Web 2.0 Partner in Romania
Phone: +40373371833

2012/12/26 Petru Ratiu <rpetre la gmail.com>

> Parerea mea e ca e prematur si imatur sa dezbateti platforma tehnica.
>
> "Scrieti, baieti, numai scrieti!", vorba unui clasic.
>
> --
> Petre.

Un atașament HTML a fost eliminat