[GSL] Refacere continut site + noi directii

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Mie Dec 26 19:05:44 EET 2012

În data de Wed, 26 Dec 2012 14:02:58 +0200, Petru Ratiu <rpetre la gmail.com>
a scris:

> Parerea mea e ca e prematur si imatur sa dezbateti platforma tehnica.
>
> "Scrieti, baieti, numai scrieti!", vorba unui clasic.

Petre are dreptate, reciting ultimele discuții mă regăsesc în 2009 cumva.
Cel mai interesant lucru este că, partea tehnică a organizării GSL, în
care am participat din plin la un moment dat, nu a avut aproape nici-un
impact asupra rezultatelor pe care le-a avut sau ba.

După mine, ar trebui să re-înceapă totul prin atribuirea unor sarcini cine
vrea să ajute cu ceva, și nu prin „WordPress sau Drupal”. Odată ce fiecare
știe ce are de făcut, se poate discuta în parte de ce are nevoie.

Rețea socială?!!? - Really?
Redmine?!? - Și ce să pui acolo?

Întrebarea la care eu nu am primit încă un răspuns este: Ce o să fie pe
softwareliber.ro dacă nu harta „mea” cu inimioara ofensivă „din
Transilvania”. Să liniștesc pe toată lumea, să nu credeți că nu se poate
pune „JBOSS cu nu știu ce ERP”, problema e: ce-o să rezolve dacă pui
software-ul ăla acolo!!!

Acum fără glume, îs curios să primesc răspuns la întrebarea de mai sus,
așa, ca legacy dude din gsl.