[GSL] Continuare softwareliber.ro

Andrei POPESCU andreimpopescu la gmail.com
Mie Dec 26 21:13:55 EET 2012

On Vi, 21 dec 12, 19:02:16, Marian Banica wrote:
> Salut,
>
> Sunt Marian Banica si acum ceva ani am participat la organizarea ROSDEV
> (conferinta nationala pentru dezvoltatorii open source din Romania creata
> dupa modelul FOSDEM http://www.fosdem.org)
> Impreuna cu actualii colegi din firma de web design la care lucrez ne
> intereseaza sa continuam proiectul Software Liber in urmatoarele conditii:

[tăiat]

Țin în mod deosebit să atrag atenția că vorbesc doar în numele meu iar
cele de mai jos sunt doar opinia mea și atât. Nu vorbesc în numele GSL.

Înțeleg că sunteți foarte bine intenționați și mă bucur că există
interes din partea unei societăți comerciale. Totuși, în opinia mea GSL
trebuie să rămână cât mai neutru și independent. Din punctul meu de
vedere orice contribuție (materială sau nu) este binevenită câtă vreme
nu vine cu condiții.

Din câte înțeleg din celelalte răspunsuri există deja organizații
(înregistrate) care ar fi potrivite pentru ce v-ați propus.

Spor,
Andrei
--
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/
Un ataşament non-text a fost şters...

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL