[GSL] Continuare softwareliber.ro

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Joi Dec 27 02:38:14 EET 2012

@Andrei:

Orice proiect care se doreste de anvergura trebuie sa vina cu un plan.
Ceva de genul:
- cine se implica
- ce poate sa aduca
- pentru cat timp poate face asta
- care sunt motivatiile fiecaruia
- ce isi doreste pe termen mediu-lung
- cum ne asiguram ca software liber poate deveni un proiect autosustenabil
pe termen mediu si lung
- care sunt lucrurile pe care le-am invatat din primul esec (ma refer la
faptul ca la un moment dat s-a intrerupt activitatea)
- cu ce knowledge ramanem intern
- ce se va intampla cand cei 2 pioni principali vor dori sa cedeze bagheta

Si multe lucruri de genul asta.

Sincer Drupal vs Django vs orice altceva nu cred ca intereseaza pe nimeni.
Atata timp cat e gandit cu cap si exista un plan de actiune cred ca totul e
ok.

Am sa imi cer scuze dar cel putin noi nu facem niciodata un proiect fara
mockup-uri sau fara niste specificatii FOARTE clare.
Poate ca am omis eu dar nu am vazut asa ceva pana acum.

Cat despre implicarea comerciala am sa mentionez din start ca nu suntem
nici pe departe la nivelul vreunei companii multinationale care sa poata
impune un trend. Suntem o firma de 6 oameni si cam atat.

Foarte direct o spun asa cum am mentionat si intr-o discutie cu Stas si Adi
Roiban ca interesul nostru este de a organiza o conferinta care sa
inglobeze ceea ce a fost eLiberatica si ROSDEV si care sa aiba un impact si
in zona de business.

Cam atat.

Marian
------------------------
Marian Banica
Web 2.0 Partner in Romania
Phone: +40373371833

2012/12/26 Andrei POPESCU <andreimpopescu la gmail.com>

> conditii:
>
> [tăiat]
>
> Țin în mod deosebit să atrag atenția că vorbesc doar în numele meu iar
> cele de mai jos sunt doar opinia mea și atât. Nu vorbesc în numele GSL.
>
> Înțeleg că sunteți foarte bine intenționați și mă bucur că există
> interes din partea unei societăți comerciale. Totuși, în opinia mea GSL
> trebuie să rămână cât mai neutru și independent. Din punctul meu de
> vedere orice contribuție (materială sau nu) este binevenită câtă vreme
> nu vine cu condiții.

> [...]

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL