[GSL] Continuare softwareliber.ro

Mihai-Stanislav Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Vin Dec 28 14:10:37 EET 2012

Ca membru mai tăcut, sau beneficiar al GSL, eu strâmb din nas la numărul
mare al gre╚Öelilor de scriere-formulare, con╚Ťinutul mi se pare ├«n regul─â.
Ah, mai este leg─âtura invalid─â plasat─â ca semn─âtur─â ... nuvreauspam.ro pare
a nu mai fi func╚Ťional, s-au s-a modificat preferin╚Ťa :-)

În data de 28 decembrie 2012, 13:40, Andrei POPESCU <
andreimpopescu la gmail.com> a scris:

> On Sb, 15 dec 12, 13:52:14, Andrei POPESCU wrote:
>
> [snip]
>
> Deoarece nu am primit reac╚Ťii negative la ce am scris[1] mi-am permis s─â
> lucrez la un text care să descrie mai în detaliu propunerea mea.
>
> [1] cel pu╚Ťin nu direct, eu am ├«n╚Ťeles c─â Tibi nu m-i s-a adresat, sau
> cel pu╚Ťin nu a contestat nici un punct din ce am scris.
>
> ╚śtiu c─â mul╚Ťi vor str├ómba din nas atunci c├ónd e vorba de ÔÇ×structur─âÔÇŁ,
> ÔÇ×birocra╚ŤieÔÇŁ, etc. ╚Öi ├«n╚Ťeleg perfect sentimentul. Am formulat
> inten╚Ťionat documentul c├ót mai general. De fapt e at├ót de general c─â
> [...]
Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL