[GSL] Continuare softwareliber.ro

Andrei POPESCU andreimpopescu la gmail.com
Vin Dec 28 14:22:00 EET 2012

On Vi, 28 dec 12, 14:10:37, Mihai-Stanislav Jalobeanu wrote:
> Ca membru mai tăcut, sau beneficiar al GSL, eu strâmb din nas la numărul
> mare al gre╚Öelilor de scriere-formulare, con╚Ťinutul mi se pare ├«n regul─â.

Te rog contribuie corec╚Ťii, ╚Ötiu c─â la gramatic─â nu stau foarte bine :(

> Ah, mai este leg─âtura invalid─â plasat─â ca semn─âtur─â ... nuvreauspam.ro pare
> a nu mai fi func╚Ťional, s-au s-a modificat preferin╚Ťa :-)

Am re-instalat OpenWRT-ul și n-a fost re-activat :)

Salut─âri,
Andrei
--
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/
Un ata┼čament non-text a fost ┼čters...

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL