[GSL] Continuare softwareliber.ro

Cristian Măgherușan-Stanciu cristi.magherusan la gmail.com
Vin Dec 28 14:43:18 EET 2012

Salut,

Ca s─â reducem traficul, cred c─â ar fi mai bine dac─â s-ar folosi un editor
de text colaborativ pentru acest document(google docs sau altceva similar),
╚Öi discu╚Ťia despre forma textului s─â continue acolo.

2012/12/28 Andrei POPESCU <andreimpopescu la gmail.com>

> Te rog contribuie corec╚Ťii, ╚Ötiu c─â la gramatic─â nu stau foarte bine :(

> Am re-instalat OpenWRT-ul și n-a fost re-activat :)
>
> Salut─âri,
> Andrei
> --
> http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/

Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL