[GSL] Continuare softwareliber.ro

Andrei POPESCU andreimpopescu la gmail.com
Vin Dec 28 15:09:42 EET 2012

On Vi, 28 dec 12, 14:43:18, Cristian Măgherușan-Stanciu wrote:
> Salut,
>
> Ca să reducem traficul, cred că ar fi mai bine dacă s-ar folosi un editor
> de text colaborativ pentru acest document(google docs sau altceva similar),
> și discuția despre forma textului să continue acolo.

Eu nu cred că traficul e chiar așa de mare și astfel discuția poate fi
urmărită cu ușurință de toți cei înscriși. Platformele de colaborare de
orice fel (chiar și un wiki) nu sunt foarte practice pentru discuții.

Google Docs lăsând la o parte faptul că mie personal nu-mi place ar
trebui să iasă oricum din discuție pentru că e non-liber.

Salutări,
Andrei
--
http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/
Un ataşament non-text a fost şters...

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL