[GSL] Continuare softwareliber.ro

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Vin Dec 28 17:46:31 EET 2012

@Andrei:

Google Docs este in parte liber doar ca trebuie putin mai adanc sapat.
Si un aspect cu atat mai putin cunoscut este ca ceea ce astazi este Google
Docs (sau cel putin editorul text) este creat la baza (si) de un roman.
Mai multe detalii aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/Etherpad
http://esp.mit.edu/teach/teachers/zamfi/bio.html

Referitor la continutul textului e ok insa ca sa fie statut trebuie sa
acopere toate situatiile posibile. Ceea ce ai facut tu este (dupa parerea
mea) o ciorna si atat.

@Cristian: cred ca e ok sa se discute din cand in cand mai mult pe anumite
topicuri. Cred cu tarie ca GSL are nevoie si de "dispute" create intr-un
mod inteligent.

Cu drag,
Marian
------------------------
Marian Banica
Web 2.0 Partner in Romania
Phone: +40373371833

2012/12/28 Andrei POPESCU <andreimpopescu la gmail.com>

> similar),
>
> Eu nu cred că traficul e chiar așa de mare și astfel discuția poate fi
> urmărită cu ușurință de toți cei înscriși. Platformele de colaborare de
> orice fel (chiar și un wiki) nu sunt foarte practice pentru discuții.
>
> Google Docs lăsând la o parte faptul că mie personal nu-mi place ar
> trebui să iasă oricum din discuție pentru că e non-liber.
>
> Salutări,
> Andrei
> --
> http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL