[GSL] Continuare softwareliber.ro

Cristian Măgherușan-Stanciu cristi.magherusan la gmail.com
Sm Dec 29 01:02:12 EET 2012

În data de 28.12.2012 17:34, "Andrei POPESCU" <andreimpopescu la gmail.com> a
scris:

> [citation needed]
>
> FSF chiar dă Google Docs ca exemplu:
> http://www.gnu.org/philosophy/who-does-that-server-really-serve.html

Google

> Ești sigur că nu faci vreo confuzie?
> http://janeknight.typepad.com/pick/2008/11/etherpad.html

> Cred că ți-a scăpat:

> http://liste.softwareliber.ro/pipermail/gsl/2012-December/004111.html
>
> Salutări,
> Andrei
> --
> http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/

Salut,

Eu folosesc etherpad unde lucrez dar nu știam nici un site public pe care
să ruleze.

Am dat google docs doar ca și exemplu deoarece am crezut că e mai cunoscut
și lumea știe să lucreze cu el.

Sincer nu cred că e așa important unde e scris și corectat textul, câtă
vreme unealta e eficientă și rezultatul final e ok, dar o listă de e-mail
cu sute de abonați nu e cel mai eficient mod de a edita/corecta colectiv un
text.

Cristi

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL