[GSL] Drupal vs Django vs orice altceva

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Sâm Dec 29 20:20:57 EET 2012

Din experienta, platforma e putin relevanta Marian, in fata continutului.

Singurul lucru de preferat e sa nu fie complicat de lucrat cu ea si
administrat. In rest, un CMS va face ceea ce trebuie sa faca, nimic mai
mult.

Drupal ar avea sens intr-un context cu mult mai complicat, parerea mea. Si
nu-l scot din socoteala, doar il la s pe MArius sa aleaga ce ii e la
indemana, pana cand hotaram ce si cum si ne apucam de treaba. Cand vine
vremea putem schimba usor platforma.

Doru

Un atașament HTML a fost eliminat