[GSL] Drupal vs Django vs orice altceva

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Dum Dec 30 02:43:56 EET 2012

Salut Doru,

Am agreat asupra acestui lucru: platforma este irelevanta (pana la un
punct).
Chiar acum noi facem tranzitia de pe un site mare de pe o platforma pe alta
si desi nu mi se pare asa simplu cum spui este perfect realizabil.

Trecand peste asta, as aprecia enorm daca ar exista undeva (la un click
distanta) urmatoarele:
1) planul de dezvoltare a platformei pe o perioada de minim 1 an (spun asta
pentru ca nu stiu cum fac altii dar eu cand am de dezvoltat un site mai
mare imi fac un asemenea document)
2) concret pe ce este nevoie si cu ce se poate ajuta (editor articole,
design, development, etc).
Spun asta pentru ca softwareliber.ro poate fi un site de content, poate fi
un site de stiri, poate fi un site de prezentare sau poate fi un "blog
extins" (pot fi si alte scenarii).
3) care este echipa actuala si cu ce se ocupa. Daca nu este peste mana se
poate lucra cu redmine pentru dezvoltarea site-ului.

Cu drag,
Marian
Marian Banica
Web 2.0 Partner in Romania