[GSL] FLOSS Camp 2012

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Mar Iul 3 09:55:59 EEST 2012

Eu unul n-am nimic impotriva ultimei sapatamani de Iulie.
Am postat rezultatele pentru ca urmare a lor astept un semn si de la Adi,
Stas si Alex.
Pana la urma lista hotaraste, asa ca ziceti fiecare cum va e mai bine.

Doru

PS : Nicu, sunt si locuri de cazare si ne straduim sa rezolvam optim cu
transportul : o descurcam sa fie bine.

Un ata?ament HTML a fost eliminat