[GSL] Floss Camp 2012

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Vin Iul 20 13:54:37 EEST 2012

Am primit tarifele de cazare :
90 / zi / cam 2 persoane adulte (copii nu se pun, se fac :) )
50 / zi / loc 1 persoana in camera dubla
Inclus mic dejun alcatuit din lactatate si oua (produse acolo). De restul
ne descurcam : disc si lemne sunt in curte.

Ca sa nu mai alergam ca si anii trecuti, va propun sa considerati o
contributie de bun simt la binele colectiv.

Cine doreste in nume personal lucruri gata aduse acolo imi da o comanda pe
mail : ceea ce comandati va fi deja acolo cand ajungeti (rog nu faceti asta
daca nu sunteti siguri de participare)

Idem rezervarea : mail catre mine si va confirm disponibilitatea. Daca nu
incapem acolo, cautam solutii in preajma.ï»ż
Am facut o socoteala : treaba sta asa :
Cine doreste sa nu duca grja mancarii trebuie sa-si calculeze un buget
suplimentar de 100 RON pentru sejurul de joi seara/vineri/sambata/duminica
dimineata, respectiv 82 pentru cei care vin de vineri. Costul nu include
bautura, aia o discutam si descurcam separat, dar, include mesele de
pranz(ciorbita de vitel sau burta), ceva dupa (cum ar fi un gulas de
isprava) si ceva bazat pe gratar pentru seara. Dupa cum vom cadea de acord,
ne descurcam sa facem gratarul la locul de campare sau pensiune.
Cine doreste sa beneficieze de asta e nevoie sa-mi dea un mail. ï»ż
Pentru conformitate, aceste mesaje sunt copy/paste de pe Floss Camp google
+ event (TM GSL xxxx - 2012) transmise prin gmail (TM - Google inc) ... cu
ajutorul unui echipament DELL (TM - DELL inc) ... so, Tibi, citeste-le dar
cu mana la ochi   :)))))

Un ataƟament HTML a fost eliminat