[GSL] FLOSS Camp 2012

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Dum Iul 22 16:05:01 EEST 2012

Salutare tuturor,

In afara celor pe care i-am contactat personal in acest scop, ca sa nu uit
pe cineva :

Am stabilit cu gazda noastra de la pensiune un tarif ptr masa pe perioada
floss camp pentru cei care doresc sa nu poarte grija mancarii :
- 100 ron pentru joi - seara - duminica dimineata
- 82 ron ptr vineri dupamasa/seara - duminica dimineata
NU include bautura.

Ca sa-i comunicam omului nostru cati are de hranit, tre sa stiu daca vreti
sa va abonati la mancare sau nu.
Cine doreste, rog sa dea un semn pe doruilasi at gmail.com.

Multumesc, Doru

Un ata?ament HTML a fost eliminat