[GSL] Floss Camp 2012

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Mar Iul 24 20:23:52 EEST 2012

Salut Silviu,

E binevenita si jumatatea ta - toti care avem venim cu sotiile, prietenele
si eventualii copii :)))). asemeni, ca sa nu stresezi fata, are si ce
discuta cu alte persoane altceva decat partitii de boot si alte asemenea.
In pricipiu ne vedem sa ne relaxam si simtitm bine. Ca se mai isca si
discutii, asta e.

De cunoscut, nu-ti bate capul, ne cunoastem acolo, de aia ne intalnim :
suntem mai toti deschisi la cap. Dar, admit ca trebuie sa vobesti si tu nu
sa astepti interogatoriu :)))).

Legat de interese n-as face afirmatii : suntem prea de multe meserii,
practic cam acoperim spectrul. asa ca nu face nimeni bisericute de
distributii, nu te gandi la asa ceva.

Insa, daca te hotarasti si e nevoie de cazare sau mancare asigurata, da un
semn pentru ca eu ma ocup de asta.

Doru

Un atașament HTML a fost eliminat